پیگیری شکایات مطابق با ایزو ۱۰۰۰۲

استاندارد ISO10002:2014 راهنمایی هایی برای روند رسیدگی به شکایات مربوط به محصولات یک سازمان از جمله برنامه ریزی، طراحی، اجرا، نگهداری و بهبود را فراهم می کند.فرآیند رسیدگی به شکایات به عنوان یکی از فرآیندهای سیستم کلی مدیریت کیفیت ،بسیار مناسب است. و برای استفاده در سازمانهای مختلف و در همه بخش ها در نظر گرفته شده است.این استاندارد مسیر رسیدگی به شکایات مشتریان را با توجه به سیستم مدیریت کیفیت و بهبود.


رضایت سنجی مشتریان مطابق با ایزو ۱۰۰۰۴

یکی از عناصر اصلی و کلیدی موفقیت هر سازمانی، رضایت مشتری از سازمان و محصولات آن می باشد. بنابراین باید رضایت مشتری، پایش و اندازه گیری شود.اطلاعاتی که از طریق پایش و اندازه گیری رضایت مشتری به دست می آید،می تواند به شناسایی فرصت هایی برای بهبود راهبردها، محصولات و ویژگی‌های سازمان که از نظر مشتری با ارزش هستند و در خدمت اهداف سازمان می باشند، کمک نماید که این خود در راستای اهداف سازمانی می باشد. این بهبودها می توانند اعتماد مشتری را مستحکم ساخته و باعث فوائد تجاری گردند.راهنمایی ارائه شده (ایزو ۱۰۰۰۴)در قالب مشخصات فنی، سازمان را در برقراری راهکارهای موثر برای پایش و اندازه گیری رضایت مشتری یاری می رساند.کالسنتر تلما میتواند نتایج این نطرسنجی­ها را تحت عنوان نمودارهای دوره­ای به صورت هفتگی،ماهانه،سالانه


پیگیری مطالبات مالی

امور مالی یکی از اساسی ترین الزاماتی است که در دنیای اقتصادی امروز سازمان ها با آن روبرو هستند. کلیه فعالیت های سازمان وابسته به امور مالی می باشند و در صورتی که سازمان از نظر مالی با مشکلی مواجه شود، کل حیات سازمان به خطر می افتد. از این رو، کلیه سازمان ها اعم از دولتی و یا خصوصی برای انجام فعالیت ها و رسیدن به اهداف خود به پیگیری مالی نیازمندند. و بحث بودجه بندی شرکت ها جهت اداره­ ی هرچه بهتر امور مالی نیازمند پیگیری دقیق مطالبات و اطلاع کامل از مانده های مشتریان می باشد. کالسنتر تلما با نهایت دقت مطالبات مالی شرکت­ های مورد درخواست را پیگیری میکند تا چرخه مالی سازمان­ ها را بهبود ببخشد.


پیگیری فروش محصولات و خدمات

هر یک از مخاطبان ایرانی با کسب‌وکارهایی سروکار داشته‌اند که در فرایند خرید با آن‌ها بسیار محترمانه و با نحوه مناسبی برخورد شده اما پس از خرید محصول، دیگر اعتنایی به آن‌ها و خواسته‌هایشان نشده است؛ چون این کسب‌وکارها بر این باورند که فرایند فروش اتفاق افتاده است و دیگر نیازی به توجه و خواسته‌های مشتریان نمی‌بینند. این در حالی است که کالسنتر تلما پس از فروختن محصولات، مشتریان را ردیابی و پیگیری می‌کنند و نظر آن‌ها را درباره محصول جویا می‌شوند؛ این موضوع باعث تقویت روابط مشتریان با سازمان می‌شود و در بلندمدت برای سازمان با سودآوری مناسبی همراه خواهد شد.


Happy call

هپی کال در کالسنتر تلما همان تماس تلفنی بعد از اولین مراجعه مشتری است و هدف اصلی آن دادن حس احترام و ارزش قائل بودن برای مشتری است، در این تماس ضمن قدر دانی از مراجعه مشتری از وی در مورد قیمت، کیفیت و نوع برخورد پرسنل نظرسنجی می شود.در این تماس هر پیشنهاد و انتقادی که از جانب مشتری مطرح شود با همان ادبیات خودش ثبت می شود و پذیرنده می تواند در پنل مدیریتی خودش این نظرات را مشاهده کند.امکان شخصی سازی سوالات و سایر موارد مربوط به کسب و کار در قالب استاندارد ها و اصول مشتری مداری وجود خواهد داشت.