پشتیبانی ۲۴ ساعته

توجه به نیاز مشتریان، برنامه‌ریزی برای پاسخ‌ موثر به نیازهای شناسایی شده و در نهایت جلب رضایت مشتریان از ابتدای فعالیت کالسنتر تلما در دستور کار مدیران و کارکنان این شرکت‌ قرار گرفته است.

به همین خاطر است که برای افزایش روزافزون میزان خشنودی مشتریان هماهنگی ویژه ای در گروه وجود دارد که توانسته است با برنامه‌ ریزی دقیق در سه شیفت کاری برای دست‌یابی به آن، نتایج درخشانی به بارآورد. کالسنتر تلما برای ارایه‌ی خدمات پشتیبانی هرچه بهتر از  کارشناسان و متخصصان زبده یاری گرفته است تا بتواند این سرویس را با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان خود ارایه کند .آرزوی ما اطمینان و آسودگی خاطر  شما در بهره مندی از خدمات کالسنتر تلما درکلیه ساعات شبانه روز می باشد.


پاسخگویی به سوالات مشتریان

امروزه پرسش و پاسخ یکی از سریع‌ترین روش‌های پاسخگویی به پرسش‌های مشتریان است که گامی بزرگ در ارج نهادن به خواسته‌های مشتریان جهت رفع ابهامات و احیانا سوءتفاهمات آنان در قبال محصولات خریداری شده و یا خدمات انجام گرفته و اخذ تصمیم در خرید است که موجب می‌شود سوالات مشتری با صحیح‌ترین جواب، پاسخ داده شود. کالسنتر تلما با برگزاری کلاس­های آموزشی در رابطه با فنون مذاکره و شناخت کامل محصولات به کارکنان روند پاسخگویی هرچه بهتر به سوالات و شبهات مشتریان را ایجاد می­کند.


رسیدگی به شکایات

مدیریت شکایت مشتری روشی مؤثر برای ارزیابی نظر مشتریان است. افزون­ بر اینکه مدیران سازمان می‌توانند به‌ کمک این ابزار مفید شیوه‌ی درک عموم از سازمان خود را دریابند و با استفاده از آن، از شیوه‌ی عملکرد نیروهای درون سازمان نیز مطلع گردند. وجود سیستمی مؤثر برای مدیریت شکایت مشتری در بیرون از سازمان­ها مزایایی برای سازمان دارد که عبارتند از:

۱- صرفه ­جویی در هزینه و زمان

۲- کشف نواقص و بهبود خدماتی مانند تحویل و ارائه‌ی محصول و همچنین پیگیری شکایت مشتری از کارکنان بدون توجه به روابط درون سازمانی و قضاوت بی طرفانه

۳- تاثیر موثر بر افزایش شهرت سازمان برای پیشبرد امور اجرایی


منشی مجازی

امروزه در کسب و کارها کاهش هزینه­ ها مهمترین دغدغه مدیران می باشد لذا جهت کاهش پرداخت مزایا و حق بیمه وهمچنین فضای کار محدود، استفاده از منشی مجازی پیشنهاد می­شود. منشی مجازی ، اپراتور حرفه­ ای است که از راه دور و بدون نیاز به حضور در دفتر کار، به تماس­ها در تمام ساعات کاری پاسخ می‌دهد، طبق دستورکار، مشتریان را راهنمایی می‌کند و در صورت لزوم، تماس­ها را به مدیر یا مسئول مربوطه انتقال می‌دهد. با مشتریان تماس می­گیرد، فکس می فرستد، قرارهای ملاقات را تنظیم و سفارشات را ثبت می­کند ­و همه این امور را بلافاصله گزارش می­دهد.