پاسخگویی به ایمیلها و پیامکها

یکی از مهمترین ملاک ها جهت دریافت هر سرویس و خدماتی، پشتیبانی شرکت ارائه دهنده ی خدمات می باشد. امروزه پاسخگویی و پشتیبانی در بسیاری از سازمان­ها از طریق سامانه پیامکی و ارسال ایمیل انجام می­شود.کالسنتر تلما با توجه به ازدحام ایمیلها و پیامهای ورودی در جهت تسریع در پاسخگویی  و فعال بودن یک سازمان در دید مشترکین،میتواند با این شرکت­ها همکاری داشته باشد و در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگوی مشتریان باشد و ایمیلها و پیامهای ورودی سازمان­ها را مدیریت کند.


پاسخگویی در شبکه­ های اجتماعی اینستاگرام،تلگرام،واتس­اپ،سروش،بله،آیچت و …

پاسخگویی مناسب و به موقع به کامنت یکی از مهم‌ترین روش‌ های جذب و حفظ مخاطب است. کامنت خالص ترین نوع ارتباط را درشبکه اجتماعی نشان می‌دهد به شکلی که کامنت خوب مشتری خوب به همراه دارد ولی پاسخگویی نامناسب به آن می‌تواند نتیجه عکس داشته باشد.کاربران شبکه‌های اجتماعی بسیار عجول‌ اند. آنها با داشتن چندین شبکه‌ ی اجتماعی و فالو کردن صد‌ها اکانت فرصت چک کردن تمام آن‌ها را ندارند و به دنبال سریع‌ترین و بهترین راه برای رسیدن به هدف خود هستند. کالسنتر تلما تمام تلاش خود را در جهت رضایت مشترکین فراهم میکند تا فقط با دراختیار داشتن نام­ کاربری و گذرواژه شبکه­ های اجتماعی سازمان­ ها بتواند در کمترین زمان ممکن و به بهترین نحو پاسخگوی کامنت و یا پیام­­های مخاطبین باشد.


پاسخگویی به تیکت های آنلاین

پشتیبانی و حمایت از کاربران، یکی از ضروری ترین معیارهای باقی ماندن شرکت ها در عرصه رقابت است.
تیکت یک سیستم ساماندهی جهت ارسال درخواست شما به یک بخش خاص است تا کارشناسان بخش مربوطه، درخواست را پیگیری و پاسخ دهند.سیستم تیکت به عنوان یک ارتباط تضمین شده آنلاین و بدون تاخیر، ارتباط کاربران با واحد پشتیبانی را فراهم نموده است و بهترین خدمات را ارائه می دهد. برخی از ویژگی‌های این سیستم در کالسنتر تلما به شرح زیر است:


ارسال درخواست توسط کاربر به صورت اختصاصی

 پیگیری و مشاهده پاسخ درخواست‌های مشتری در کارتابل اختصاصی

ارسال پاسخ از طریق ایمیل و پیامک

پشتیبانی مشتریان از هر مکان و در هر زمان

کاهش هزینه­ های پشتیبانی

امکان پیوست و ضمیمه کردن فایل در درخواستها و…


بررسی محتوی تولید شده در اپلیکیشن های موبایل

امروزه برنامه­ های زیادی توسط تولید کنندگان طراحی و پیاده­ سازی می­شوند که بسیاری از افراد هیچ­گونه آشنایی با نحو­ه­ ی استفاده از این برنامه ­ها ندارند، کالسنتر تلما به بررسی محتوی تولید شده­ در این اپلیکیشن­ها و ایجاد مستندات راهنما جهت استفاده مشترکین می پردازد.